אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    זגגות לרכב – להתמקצע בתחום זה

    עבודת זגגות לרכב מתבססת על פרמטרים שונים: החל מתהליך אבחון התקלה ועד תיקון הבעיה ברכב תוך שימוש בחומרים איכותיים – מדובר בתהליך עבודה המוביל לפתרונות יעילים עבור הלקוחות. החלונות החשמליים ברכב שלכם נתקעו? המראות הקדמיות או השמשות נשברו? אל תחכו ופנו עוד היום אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. אנו מציעים טיפול מסור ויחס אישי ללקוחותינו.

    נוהגים ברכב מסחרי בעבודה? משתמשים ברכב פרטי כדי להסיע את הילדים לגן? כדי שהנסיעה תתנהל על מי מנוחות, עליכם לשים לב לכל אלמנט ברכב שלפתע איננו עובד כבעבר. אחת הבעיות הנפוצות ברכבים מתייחסות לחלונות: בין אם מדובר בהגנה מלאה מפני הגשם בחורף ובין אם מדובר בהגנה על הילדים היושבים מאחוריכם, על החלונות לפעול היטב.

    אילו סיבות יכולות להוביל לבעיות בחלונות – במיוחד באלו החשמליים? ראשית, ובשל העובדה שהם מתבססים על מערכות חשמליות, ייתכן ונוצר קצר. תקלה זו תשפיע על כל חלק במערכת החשמלית של הרכב – כולל החלונות, כמובן. היבט נוסף שיכול ליצור תקלה בחלון החשמלי מתייחס לבלאי. למה הכוונה? כמו כל פריט אחר בחיינו, גם חלקיו השונים של הרכב יכולים להתבלות לאחר שימוש קבוע.

    בהתאם, ובין אם מדובר בקצר או בבלאי, החלונות החשמליים דורשים טיפול. כאשר אתם פונים אל חברת זגגות רכב, צוות העובדים יאבחן את התקלה – ועד כמה היא חמורה. כתוצאה מכך, תוכלו לדעת האם יש צורך בשיפוץ של המנגנון הקיים או בהחלפתו באחד חדש.

    להאמין בעבודה קשה ויסודית

    ביצוע עבודות זגגות רכב דורשות מיומנות ומומחיות רבה. זקוקים לשירותי תיקון ברכב? הרימו טלפון עוד היום אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ ותזכו בשירות מסור ומקיף. חברה זו, אשר הוקמה בשנת 1958 על ידי אבי המשפחה ברוך קפילוטו, היא הכתובת הנכונה לתיקון החלונות החשמליים לצד פעולות רבות אחרות.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב בנס ציונה

      שירות זגגות רכב בנס ציונה הוא שירות חשוב לא פחות...

      קראו עוד

      שמשה קדמית לרכב

      כבני אנוש, אתם נוטים להתרכז בנהיגה ולעיתים משהו קטן מסיט...

      קראו עוד

      שמשות לרכב החלפה ותיקון

      קראו עוד