אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    זגגות רכב בני ברק – לקבל שירות מקצועי

    שירותי זגגות רכב בני ברק יעניקו לכם מגוון רחב של שירותים – כך שתוכלו לשוב אל הכביש במהרה. כדי להמשיך בשגרת חייכם – בין אם מדובר בהסעת הילדים לבית הספר או שמא מתן טרמפ לחבר, יש לתחזק את הרכב היטב. עם זאת, ישנם מקרים בלתי צפויים שיכולים לשבש את הנסיעה: החל משריטה על השמשה הקדמית, מנגנון חשמלי שאיננו עובד ועד חלון גג נפתח שאיננו נפתח כרגיל. כדי לתקן פריטים אלו ביעילות ובמקצועיות, מומלץ לפנות אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ.

    חלפו הימים בהם נאלצנו להסתמך על טוב ליבם של נהגים אחרים: כיום, אם אנו רוצים להתנייד ממקום אחד לאחר, כל שעלינו לנו לעשות הוא לקנות רכב בהתאם ליכולתנו – בין אם הוא חדש מהיצרן או יד שנייה. עם זאת, ומשום שהמציאות עולה על כל דמיון, יכולות להתרחש תקלות לא צפויות. נסקור כעת אילו סוגי תקלות יכולות להתרחש:

    • שמשות הרכב – השמשה הקדמית והאחורית משמשת כעיניים של הנהג. כלומר, בזכותן, ניתן להביט בכל רכב או עובר אורח החולפים על פנינו. בהתאם, וכאשר מופיעה שריטה או סדק על אחת השמשות, יש לתקן אותן בהקדם: החל מהחלפת השמשות הפגומות באחרות ועד תיקון מסוג גלאס מדיק – תיקון שמשה קדמית ללא צורך בהחלפה, בעלי מקצוע מביני דבר יידעו להתאים את הפתרון לבעיה.
    • חלון סאנרוף – עבור רבים מאתנו, נסיעה ברחבי הארץ עם חלון גג נפתח היא בגדר הגשמת פנטזיה. כאשר החלון איננו נפתח, לא נוכל ליהנות מכניסתו של אור טבעי לרכב או מקרני השמש הנעימות של האביב. לשם כך, יש לפנות למוסך בו יאבחנו את הבעיה ויטפלו בה בהתאם: החל ממלאי סאנרוף מפירוק ועד חלקים שונים להחלפה עבור חלון הגג, יש לפנות למומחים בלבד.

    לשתף פעולה עם המומחים

    עבודות זגגות רכב הן לא עניין של מה בכך: בין אם מדובר בתיקון שמשות הרכב או שמא בהתקנת חלון גג נפתח, אל תתפשרו – צרו קשר עם ברוך ובניו ותזכו לסטנדרט עבודה גבוה לצד יחס אישי.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב בנס ציונה

      שירות זגגות רכב בנס ציונה הוא שירות חשוב לא פחות...

      קראו עוד

      סאנרוף

      כל אחד חולם על גג נפתח לרכבו, ובצדק. סאנרוף מוסיף...

      קראו עוד

      שמשות לרכב החלפה ותיקון

      קראו עוד