אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    זגגות רכב ברחובות: שירותים ייחודיים

    שירותי זגגות רכב ברחובות כוללים את העבודות הבאות: תיקון והחלפת שמשות הרכב, תיקון החלונות החשמליים – כולל בדיקת המנגנון והמנוע החשמליים, לצד בדיקת מראות הרכב. בין אם מדובר באחת מפעולות אלו או אחרות, כד לקבל מענה על הפנייה שלכם, יש לפנות אל המומחים: ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. חברה זו, שהוקמה בשנת 1958, מציעה שירות מקצועי ואדיב – כולל שליחת ניידת שירות זגגות רכב עד הבית.

    מקצוע הזגגות הוא רחב הרבה יותר ממה שאנו חושבים: לצד עבודות תיקון שונות ברכב, על אנשי המקצוע לעבור הכשרה גם בתחומים נוספים. נעבור על נושאים אלו בקצרה:

    • הכהיית שמשות לרכב  תהליך השחרת השמשות של הרכב – כשמו כן הוא. מדובר בתהליך ייחודי בסופו חלונות הרכב הופכים לכהים. מעוניינים לסנן את קרני ה- UV- ולהגן על הנוסעים ברכב? זקוקים לפרטיות ולבטיחות מפני פורצים? בזכות פעולה זו, תזכו לחוויית נסיעה איכותית. מרבית המוסכים, כיום, משחירים את חלונות הרכב על ידי ציפוי הדבקה לחלונות; שיטה המוכרת גם בתור ננו קרמיק.
    • החלפת שמשות – שמשות הרכב נסדקו או נשברו? בין אם בשל מעשה קונדס של ילדים או שמא מדובר בפגעי מזג האוויר, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל מוסך מורשה – שם, צוות העובדים יחליף את השמשות שניזוקו בחדשות.
    • ניידת שירות זגגות רכב עד הבית – נתקעתם עם הרכב בדרך לעבודה? נשברה המראה עוד לפני שהספקתם לצאת מהחניה של הבית? במקום לבזבז זמן יקר, ניתן לפנות אל המוסך ולהזמין ניידת שירות שתגיע עד אליכם – ותפתור את התקלה ברכב. אנשי מקצוע אלו יגיעו במהרה עם הציוד הנדרש לתיקון ויאפשרו לכם להמשיך בשגרת יומכם.

    התמחות בעולם זגגות הרכב

    אחד החלקים ברכב שלכם זקוקים לתיקון? רוצים לשדרג את הרכב שלכם עם מרכיב חדש? ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ מציעים מגוון שירותים מקיף, המתבסס על ניסיון של למעלה מ-50 שנה של עבודה. נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע את השירות הטוב והיעיל בתחום.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגג רכב פתח תקווה: לקבל שירות מקצועי

      כדי למצוא זגג רכב פתח תקווה, מומלץ לבצע סקר שוק מקיף:...

      קראו עוד

      זגג רכב בראשון לציון

      כל זגג רכב בראשון לציון יגיד לכם שחשוב מאד לשמור...

      קראו עוד

      זגגות רכב בני ברק

      זגגות רכב בני ברק - והרכב יצא מהר כמו חדש נסעתם...

      קראו עוד