אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    זגג רכב בפתח תקווה

    אם אתם זקוקים לשרותיו של זגג רכב בפתח תקווה והסביבה, אתם מוזמנים להיעזר בחברת ברוך ובניו. החברה שלנו מתמחה למעלה מארבעים שנה בשירותי זגגות לרכב. בחברה שלנו יש שירות של זגג רכב עד הבית. אנו נבוא עם ניידת החברה, ונבצע לכם בבית את כל התיקונים הדרושים לרכב, מבלי שתצטרכו לצאת מן הבית.

    אילו שירותי זגגות לרכב  מומלץ לבצע מהבית?

    • תיקון או החלפת שמשה לרכב – מיותר לצאת מן הבית אל המוסך עבור תיקון שמשה לרכב. אם השמשה או החלון נשברו, פנו אלינו, ואנו נבוא אליכם. ברשותינו מלאי שמשות לכל סוגי הרכבים. לחברה שלנו יש טכניקת עבודה ייחודית, המאפשרת תיקון זכוכית מבלי צורך בהחלפתה. טכניקה זו תחסוך לכם זמן ועלות. גם אם נוצר צורך בהחלפה, תוכלו לחסוך כסף על ידי כך שתוכלו להשיג אצלנו שמשות חליפיות מיבוא או שמשות משומשות מפירוק.
    • החלפת מראות לרכב – לא צריך על כל תקלה במראה להגיע למוסך. פנו אלינו, ונגיע אליכם. . אנו נזהה את מקור התקלה, וברשותנו מלאי של חלקים לתיקון: כל סוגי המראות  לרכב. במידה וזכוכית המראה נשברה אנו נשלח אליכם זגג עם זכוכית חדשה והוא יבצע את החלפה בביתכם . במידה וכל המראה נשברה , אנו נגיע ונחליף את המראה כולה בחדשה או באחת משומשת מפירוק. במידה ותרצו לתקן את מנגנון המראה תצטרכו בשביל זה להגיע אלינו למעבדה , לא ניתן לתקן את מנגנון המראה בשטח.

    כמו כן, אנו מתקנים חלונות שבורים של הרכב.

    אתם זקוקים לשיפוץ או לתיקון של חלונות הרכב? לפרטים נוספים, והזמנות, אנא צרו עימנו קשר, או השאירו את פרטיכם באתר וניצור עמכם קשר בכל עת.

    זגגות רכב בפתח תקווה – לשמשה מתוקנת כמו חדשה

    נזק לשמשה ברכב? זה לא נעים, אבל זגגות רכב בפתח תקווה תתקן את השמשה, שתיראה לחלוטין כמו חדשה. אצל ברוך ובניו זגגות רכב תוכלו ליהנות משירות אדיב ומקצועיות בכל סוגי התיקונים. תיקונים והחלפה של שמשות, חלונות, מראות וכן שירותים שונים של שדרוג הרכב על ידי התקנת סאן רוף, הכהיית חלונות ועוד.

    זגגות רכב בפתח תקווה לתיקונים ושדרוגים

    לשירותי זגגות רכב עבור תושבי פתח תקווה והסביבה כדאי לפנות אם רוצים לשדרג את הרכב או שצריך להסדיר איזו שהיא תקלה או נזק, סדק בחלון, שבר בשמשה. אבל חוץ מאשר תקלה באחת הזגוגיות, זה המקום שבו מבצעים תיקונים במראות צד או במראה אחורית או שדרוג של חזות הרכב באמצעים מתקדמים. שדרוג הרכב בידי הזגג יכול להתבצע בכמה דרכים. למשל, ניתן להכהות את השמשות או החלונות בצורה שמקטינה את הסנוור או מעניקה פרטיות נעימה יותר, למי שנוסע ברכב. הכהיית חלונות מקובלת מאוד בארצנו החמה ורבים אוהבים את העיצוב הזה, שמשנה מאוד את כל הסגנון של הרכב וחווית הנסיעה. שדרוג נוסף אפשרי על ידי התקנת גג שמש. אם תמיד רציתם גג נפתח כמו בסרטים אבל לא ידעתם למי לפנות, כעת גם אתם יודעים איפה תוכלו להזמין שירות של התקנת סאן רוף מהשורה הראשונה. בנוסף לכל זאת, טוב שתדעו שזגג רכב מקצועי יוכל לבצע תיקוני שמשות וחלונות בשיטה מיוחדת, אפילו ללא צורך בהחלפה מלאה. בעזרת מכשור חדיש ניתן לטפל בחלון וממש "לרפא" את השבר או הסדק, במידה והם לא נרחבים יתר על המידה. לאחר התיקון, השמשה או החלון נראים כחדשים לגמרי.

    זגגות לרכב בפתח תקווה, הכי קרוב הכי טוב

    אתם לא צריכים לנסוע מרחקים כדי למצוא צוות מקצועי, עם המון ניסיון בכל שירותי הזגגות לרכב. אצל ברוך ובניו זגגות רכב תפגשו צוות שכבר התנסה, תיקן, החליף או שיפר, חלונות, חלונות שמש, שמשות ומראות, בכל סוגי הרכבים. ככה זה כשמדובר בחברה עם מעל 60 שנות וותק. גם לכם מגיע, הכי קרוב והכי טוב.

    זגג רכב פתח תקווה – לנסיעה בטוחה

    תקלה בחלון החשמל או שבר בשמשה, בכל תקלה זגג רכב פתח תקווה ייקח את העניינים לידיים כך שתוכלו לנסוע בשלום ובבטחה. גרים בפתח תקווה או עובדים לא רחוק משם? הכירו את ברוך ובניו זגגות רכב. זוהי אחת מחברות זגגות הרכב הוותיקות ביותר בארץ (נוסדו בסוף שנות החמישים).

    השירותים השונים של זגג רכב פתח תקווה

    תיקוני שמשות וחלונות, אלה הם הדברים הכמעט מובנים מאליהם שמבצעים בחברה לשירותי זגגות בפתח תקווה. אולם לאמיתו של דבר, במקום מבצעים עוד הרבה מאוד סוגים של תיקונים, שדרוגים והחלפת חלקים. זאת ועוד, את השירותים השונים ניתן לקבל בשיטת "עד הבית". כלומר אם זמנכם יקר ואתם לא כל כך פנויים, אפשר להזמין ניידת שירות שמגיעה אליכם, עם כל המכשירים, החלקים והכלי העבודה. לרשותכם:

    • אספקת שמשות ייבוא, למגוון רחב של כלי רכב כולל התקנה מקצועית. לא משנה מהו הרכב שלכם, קרוב לוודאי שנוכל לספק שמשה חדשה או תואמת באופן מוחלט. בהחלפת שמשה, פירוק מקצועי של המראה ולאחר מכן החזרתה למקום.
    • פתרון מיוחד של תיקוני שבר ללא החלפת שמשות או חלונות – תיקוני סדקים או שברים קטנים, בשיטה ייחודית ללא צורך בהחלפת שמשה. התיקון ללא פשרות, משאיר זגוגית חלקה לגמרי ללא סימנים.
    • הכהיית חלונות בשיטה מתקדמת – השחרת חלונות על ידי ציפוי ננו קרמיק –  ביצוע מדויק ואיכותי.
    • תיקון או החלפת מנגנונים רלוונטיים להפעלת חלונות ומראות – כל סוגי התיקונים של מנגנוני תפעול חשמליים השולטים על חלונות חשמל וכן מנגנונים של מראות צד.
    • החלפה ותיקון של מראות, מכל סוג וגודל.

    כל השירות, בכל השקיפות, כל כך הרבה לקוחות לא טועים

    מחפשים שירותי זגגות לרכב פתח תקווה? מגיע לכם למצוא את כל הדרוש תחת קורת גג אחת. אצל ברוך ובניו זגגות רכב תוכלו לקבל שירות יעיל, אדיב מקצועי ובמחיר הוגן. השירות ניתן באופן שקוף כך שתוכלו להרגיש חופשיים לשאול, להבין ולדעת. כל כך הרבה לקוחות, לאורך כל כך הרבה שנים, לא טועים. עשרות שנים במקצוע נותנים לכם יותר.

    מעוניינים בשירות זה? רק ברוך ובניו

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      הכהיית חלונות לרכב

      בימים חמים, בנסיעות ארוכות, או פשוט כדי לשוות לרכב מראה...

      קראו עוד

      החלפת שמשה קדמית לרכב

      למרות שבמהלך השנים הרכבים לא מפסיקים להתפתח, אחד מהדברים שלעולם...

      קראו עוד

      שמשות לרכב החלפה ותיקון

      קראו עוד