אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    יתרונותיהם של חלונות שחורים לרכב

    אם חלונות שחורים לרכב נשמעים לכם כמו רעיון טוב – אתם צודקים! כדי ליצור פרטיות מלאה עבור הנוסעים ברכב, כמו גם לשמור על בריאותם מפני סכנות קרינת ה-UV, השחרת החלונות של הרכב היא הפתרון המומלץ – ללא כל ספק. אם גם אתם מתעניינים באפשרות זו, צרו קשר עם צוות המומחים של ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. אנו נשמח לעמוד לשירותכם.

    חלונות מושחרים לרכב לא מיועדים אך ורק עבור מפורסמים או אנשי עסקים המעוניינים לשמור על פרטיותם: מחפשים דרכים להגן על ילדיכם מפני קרינת UV בעת הנסיעה? מחפשים אחר פתרונות הגנה ייחודיים מפני פריצות לרכב? במיוחד עבור סיבות אלו ואחרות השקיעו בפיתוח הכהיית החלונות. בטרם תתקינו זאת ברכב הפרטי שלכם, רצוי להתרשם מהיתרונות הרבים של החלונות השחורים:

    • חוששים שמא יפרקו את חלונות הרכב בעת ביצוע הציפוי? חשוב שתדעו כי ישנן שיטות ציפוי חדישות הכוללות הדבקה, אשר אינן מחייבות את פירוק החלון. בהתאם, תהליך העבודה בפועל הופך ליעיל, זריז ומדויק.
    • מעוניינים להעניק תחושת אינטימיות עבורכם ועבור הנוסעים הנוספים ברכב? בזכות הציפוי של החלונות, תזכו לפרטיות מהעולם שבחוץ. במקביל, ובשל העובדה שהחפצים שבתוך הרכב לא יהיו גלויים לעוברים ושבים, הרכב שלכם יהיה בעל סיכויים פחותים לפריצות ולגניבות.
    • לאחר השחרת החלונות, בריאות הנהג ונוסעיו תשתפר פלאים. מדוע? משום שהשחרת החלונות מסננת את קרני ה-UV, תוכלו להרגיש את ההבדל וליהנות מאורח חיים מאוזן בהרבה. בנוסף, ובשל העובדה שחלונות מושחרים מסננים את כינסתן של קרני השמש, תחושת החום והמחנק בתוך הרכב פוחתת משמעותית. כתוצאה מכך, תיווצר אווירה נעימה וקרירה בפנים הרכב.

    ביטחון מלא בעת הנהיגה

    במדינה שטופת שמש כמו ישראל, כולנו מחפשים את הפתרונות שיגנו עלינו מהקרניים שלה. אולי תופתעו לגלות, אבל גם בעת הנהיגה ניתן לסנן את קרני ה-UV המגיעות אלינו: באמצעות השחרת חלונות הרכב. למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום עם חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ ותזכו להגנה מלאה בעת הנסיעה לעבודה.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב בנס ציונה

      שירות זגגות רכב בנס ציונה הוא שירות חשוב לא פחות...

      קראו עוד

      זגגות רכב בני ברק

      זגגות רכב בני ברק - והרכב יצא מהר כמו חדש נסעתם...

      קראו עוד

      זגגות רכב ברחובות

      תושבי רחובות והסביבה מוזמנים להיעזר בשירותי זגגות רכב ברחובות. חברת ברוך ובניו...

      קראו עוד