אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    יתרונותיה של הכהיית חלונות לרכב

    הכהיית חלונות לרכב הם פתרון מעולה בארץ שטופת שמש כמו ישראל: החל מיצירת פרטיות לנהג ולנוסעיו ועד סינון קרני ה-UV, אין ספק שמדובר בפתרון ייחודי ושימושי. מעוניינים להגן על ילדיכם מפני השמש? רוצים להוריד מעט את הטמפרטורות בתוך הרכב – ועל הדרך לחסוך בעלויות המזגן? צוות העובדים של חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ ישמח לסייע לכם בכך, תוך שימוש בשיטות העבודה המומלצות והמתקדמות ביותר.

    גדלנו על סרטים בהם בתים ומכוניות עם חלונות כהים הם אלמנט מוזר ומעט אפל – אך לא עוד! בשנים האחרונות, נוצרו חידושים רבים ומעניינים בכל הנוגע לתחום הרכב; חידושים הבאים לשפר את תפקודו של הרכב – ולחסוך בעלויות השונות של הנהג. בהתאם, הכהיית החלונות של הרכב מעניקים את המענה המושלם לאלו מביננו המעוניינים בנסיעה נינוחה ברכב הפרטי שלהם.

    מטרתו של תהליך הכהיית החלונות עצמו, כאמור, לחסום משמעותית את קרני השמש החמות. חשוב לציין שמשרד התחבורה מאשר את קיומו של תהליך הכהיית החלונות של הרכב , אך לא לכל חלונות הרכב אלא לחלקם. כך, הוא מאפשר לנהגי הארץ ליהנות מהיתרונות הרבים של התוצאה הסופית: לצד סינון קרני השמש, החלונות המושחרים אף שומרים על טמפרטורה נעימה בפנים הרכב וכמובן – מעניקים לו מראה יוקרתי ואסתטי.

    את השחרת החלונות של הרכב ניתן לבצע אצלנו בשיטה המתקדמת ביותר :

    • ציפוי חלונות לרכב בשיטת ננו קרמיק – פעולה זו מתבצעת על ידי ציפוי ננו קרמיק. בזכות ציפוי זה, החום בתוך הרכב פוחת משמעותית ואף מונע מהנהג להסתנוור או להירדם וכן מגן מפני קרינת השמש.

    הגנה מפני השמש

    ישנן שיטות רבות בזכותן תוכלו להנעים את הנסיעה ברכב ולשפר אותה, כאשר הכהיית החלונות היא אחת מהן. מתעניינים בפתרון מומלץ זה? תשאירו זאת למקצוענים: חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. צוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם בכך, תוך התאמת השיטה הרלוונטית לסוג הרכב.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      חלונות גג סאנרופים לרכבים

      חלונות גג סאנרופים לרכבים הם דבר אשר אנשים רבים חולמים...

      קראו עוד

      זגגות רכב ברחובות והסביבה

      זקוקים לשירותי זגגות רכב ברחובות ? שמתם לב לשמשה סדוקה...

      קראו עוד

      שמשות לרכב החלפה ותיקון

      קראו עוד