אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    עבודות זגגות רכב לתל אביב

    שירותי זגגות רכב תל אביב מתבססים על מספר תחומים עיקריים: החל מתיקון שמשות או החלפתן, בדיקת המנגנונים החשמליים לצד שדרוג הרכב עם התקנת חלון גג נפתח. בין אם אתם נהגים חדשים או שמא אתם מכירים היטב את כבישי הארץ, אתם בוודאי מבינים את חשיבות תחזוקת הרכב. על אחת השמשות הופיעה שריטה? הסאנרוף איננו נפתח וצריך לתקן את המערכת החשמלית של הסאנרוף? צוות ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ ישמח לסייע לכם בכל בעיה.

    עבודות זגגות רכב כוללות, בין היתר, תיקון תקלות שונות. מה תקלות אלו כוללות?

    • בזכות השמשה הקדמית והאחורית, הנהג יכול לתכנן את הנסיעה שלו – ולקחת בחשבון כל הפתעה על הכביש. מה קורה כאשר אחת השמשות נשרטת או נסדקת? על צוות המוסך לאבחן את חומרת הבעיה ובהתאם, למצוא את הפתרון המומלץ: בין אם מדובר בתיקון השמשה או החלפתה באחרת, על המומחים לטפל בבעיה תוך שימוש בציוד מתקדם.
    • חלונות חשמליים הם תוצאה של פיתוח טכנולוגי; פיתוח בזכותו הנהגים יכולים לשלוט בפתיחתם ובסגירתם של החלונות על ידי לחיצה על כפתור. עם זאת, כאשר המנגנונים של החלונות אינם פועלים כרגיל, יש לברר מיד במוסך מהי הבעיה – ולבקש תיקון.

    לצד עבודות תיקון אלו, בעלי המקצוע יידעו לבצע עבודות זגגות נוספות:

    • רבים מאתנו קונים רכב פרטי כדי להגיע מנקודה אחת לשנייה. עם זאת, נהגים רבים מעוניינים בחוויית נסיעה ייחודית; חוויה אותה ניתן להשיג עם חלון גג נפתח. חלון זה, המוכר גם בתור סאן רוף, יכניס אור טבעי לפנים הרכב לצד משב רוח מרענן. כדי שגם אתם תיהנו מיתרונות הסאן רוף, יש לפנות אל צוות עובדים מביני דבר. עובדים אלו יתקינו את חלון הגג הנפתח על הצד הטוב ביותר.
    • כדי לשרוד את ימי הקיץ הארוכים, נהגים רבים מתעניינים באפשרות הבאה: הכהיית שמשות לרכב. פעולה זו ניתן לבצע על ידי הטכניקה הבאה: ציפוי הדבקה לחלונות. כך או כך, אנשי המקצוע יבצעו את המשימה היטב.

    שירות מעולה לכל סוגי הרכבים

    על אחת משמשות הרכב גיליתם שריטה? מעוניינים להכהות את שמשות הרכב? בין אם מדובר בפעולה כזו או אחרת, מומלץ לפנות אל ברוך ובניו – זגגות בע"מ: אנו מאמינים שאין מקום לפשרות כאשר מדובר בטיפול ברכב. צוות העובדים שלנו יעניק לרכב שלכם את הטיפול האיכותי ביותר לצד יחס אישי ושירות אדיב.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב בני ברק

      זגגות רכב בני ברק - והרכב יצא מהר כמו חדש נסעתם...

      קראו עוד

      זגגות רכב בנס ציונה

      שירות זגגות רכב בנס ציונה הוא שירות חשוב לא פחות...

      קראו עוד

      זגגות רכב ברחובות

      תושבי רחובות והסביבה מוזמנים להיעזר בשירותי זגגות רכב ברחובות. חברת ברוך ובניו...

      קראו עוד