אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    תיקון שמשה קדמית לרכב

    תיקון שמשה קדמית לרכב ללא החלפת השמשה

    מוסכי החברה מבצעים תיקון שמשה קדמית לרכב ע"י שימוש בשיטת גלאס מדיק. מדובר בערכה לתיקון שמשות בשיטה מהפכנית וחסכונית, שאינה מצריכה החלפת השמשה ולכן  מונעת את ירידת ערך הרכב ושומרת על  חוסנה המקורי של השמשה.

    זה יכול להיות רק נזק קטן אבל זה עלול להיות סיכון גדול הרבה דברים יכולים לגרום לך להסח דעת בזמן נסיעה.כמו שבר קטן בחלון  הקדמי של הרכב, לכן זה יותר בטוח לתקן את הנזק עכשיו מאשר לקחת הימור.

    גלאס מדיק – מערכת תיקון שמשות קדמיות לרכב – צור קשר עכשיו!

    יתרונות גלאס מדיק:

    • שמירה על ערך הרכב (במקרה של החלפת שמשה קדמית אוריגינלית).
    • אין צורך בפירוק והרכבה,איכות ההרכבה של היצרן נשמרת..
    • השמשה המקורית נשארת..
    • חסכון בזמן-תיקון 20-30 דקות (החלפת שמשה עד שעתיים).
    • חזק-מקצועי-נקי.
    • אחריות לכל החיים לתיקון (המקום שתוקן בלבד).

    גלאס מדיק – מערכת תיקון שמשות קדמיות לרכב – צור קשר עכשיו!

    סניף פתח תקווה – 03-9181400

    סניף רחובות – 08-9364846

    גלאס מדיק – המערכת הטובה מסוגה בעולם!

    תיקון שמשות לרכב – בחברה הכי וותיקה בשטח – ברוך ובניו זגגות רכב

    תיקון שמשות לרכב, בחברה הכי וותיקה בשטח – ברוך ובניו זגגות רכב, מאז שנת 1958. אם הבחנתם בסדק בשמשה, נחוץ לכם זגג שמתקן שמשות באחריות, מדי יום ויום. אם השמשה הקדמית או האחורית ניזוקה, נחוץ תיקון איכותי, באמינות מלאה.

    עובדות חשובות על תיקון שמשות לרכב

    חושבים שאתם יודעים הכל על שמשות לרכב? סביר להניח שתמצאו כמה דברים חדשים בעובדות הבאות המוגשות לכם ממש כאן:

    • חשבתם שכל תיקון שמשה לרכב מחייב פירוק? שיטה מיוחדת מאפשרת לבצע תיקון שמשה אפילו ללא פירוק וגם ללא צורך בהחלפה. שיטה זאת נקראת גלאס מדיק.
    • שמשה לא תקינה עלולה להיות מסוכנת – אם לא מתקנים אותה בזמן, אפילו סדק קטן עלול להפוך לצרה גדולה. שמשה פגועה או פגומה עלולה להגיע למצב של התפרקות בזמן נהיגה.
    • שיטת גלאס מדיק איננה רק "עזרה ראשונה" לשמשה של הרכב. זהו תהליך מהיר אך גם מאוד מקצועי, שמכסה את הסדק ומעלים אותו, בצורה מעולה. זו שיטה מאוד מהירה, שגם חוסכת כסף לעומת השיטה הרגילה.
    • שמשה סדוקה או שבורה עלולה להוביל לכך שהנהג יקבל קנסות גבוהים. אם ראיתם שהשמשה ניזוקה, בצעו את התיקון כמה שיותר מהר כך שלא תיקנסו.
    • סקר הראה שהרבה אנשים כלל לא יודעים או זוכרים אם כן או לא רכשו ביטוח שמשות. בדקו האם יש לכם כיסוי שכזה כך שהתיקון ימומן על ידי חברת הביטוח או החברה לשירותי דרך.

    תיקון השמשות לרכב, איפה שנוח לכם

    אם אינכם רוצים לקחת סיכונים מיותרים בגלל שדה ראייה מוגבל, אם אתם רוצים להימנע מקנס על נהיגה עם שמשה שבורה, אפשר לפתור כל בעיה בנוחות ובלי לבזבז זמן. אצל ברוך ובניו זגגות רכב, שירות מקצועי איפה שנוח לכם. לחברה שפועלת מאז 1958 שני סניפים לשירותכם. קיים הסניף בפתח תקווה וגם הסניף בעיר רחובות. בנוסף, מפעילים ניידת שירות שיכולה להגיע אליכם, בזמן שנוח, בלי שתבזבזו את זמנכם היקר על נסיעה או המתנה במוסך. סטנדרט של שירות, בכל מקום שתרצו, במחירים הוגנים וללא פשרות.

    שמשה קדמית לרכב

    ברכב עירוני זריז או ברכב שטח קשוח, תמיד שמשה קדמית לרכב הינה בעלת חשיבות מרובה. תפקידה בין היתר לחסום את הרוח, להגן מפני כניסת אבק, לחסום פגיעה של חצץ או כל גורם אחר, בנהג או בנוסעים. בשל מיקומה, היא חיונית לקבלת שדה ראיה רחב, בכל רגע ורגע (ביחד עם המראות). שמשה קדמית שהתנפצה או נסדקה חייבים להחליף כמה שיותר מהר, זה ברור. ברוך ובניו זגגות רכב – תיקוני שמשות על ידי החלפה או ללא החלפה.

    כל מה שחשוב לדעת על שמשה קדמית לרכב

    שמשה קדמית לרכב צריכה להיות מורכבת כך שתסייע לתצורה אווירודינאמית של הרכב. כלומר, הרוח והאוויר יגלשו לאורך השמשה, באופן שלא יאט את המהירות או יביא לתצרוכת דלק גבוהה. אך אם השמשה נהרסה, בתאונה או מכל סיבה, אין הכרח דווקא להתקין שמשה מקורית מהיצרן. יש חלופות שטוב להכיר.

    • נהיגה עם שמשה פגועה, רופפת או שבורה הינה מסוכנת. כל נזק מומלץ לתקן כמה שיותר מהר.
    • לפני התיקון, וודאו האם ברשותכם ביטוח שמשמות תקף.
    • זגג מקצועי מסוגל להתקין שמשות קדמיות, הן מקוריות, הן חליפיות והן מפירוק.
    • עלות התקנה של שמשה מקורית היא הגבוהה ביותר.
    • שמשה חלופית משלבת בין חלקים חדשים לבין מחיר נוח.
    • שמשה מפירוק מגיעה מרכב שירד מהכביש. זהו הפתרון הזול ביותר.
    • שיטה חדשנית מסוגלת לאפשר תיקון שמשה אפילו ללא פירוק והחלפה.
    • תיקון ללא פירוק ניתן לבצע כאשר מוקד הסדק או השבר איננו נרחב.
    • סדק בזגוגית השמשה מתרחב בקלות, לכן כדאי לטפל בכל נזק לשמשה כמה שיותר מהר.

    תיקוני שמשות רכב, אצלנו או אצלכם

    ברוך ובניו זגגות רכב מתמחים בתיקוני שמשמות לכל סוגי הרכבים, פרטיים ומסחריים ואפילו טרקטורים. מבצעים באמינות תיקונים, החלפות, התקנות במיומנות מקצועית חסרת פשרות. ניתן להגיע לאחד מסניפי החברה עם הרכב או להזמין ניידת תיקון שמגיעה לכל מקום, עם צוות מקצועי, שמשה וכל חומרי העזר והכלים לביצוע מיטבי. תיקון שמשות מהיר, במחיר הוגן ואחריות כפי שרק חברה משפחתית וותיקה מספקת מזה עשרות שנים ברציפות.

    תיקון שמשות לרכב

    השמשה הקדמית של המכונית היא יותר מסתם מחסום נגד רוח ופסולת – היא מרכיב חיוני בשלמות המבנית של הרכב ומרכיב מרכזי בהבטחת הבטיחות על הכביש. מהגנה עליך מפני תנאי מזג האוויר ועד לספק ראות ברורה, שמשה קדמית מתוחזקת היטב חיונית לחוויית נהיגה נוחה ובטוחה. עם זאת, אפילו השבב או הסדק הקטן ביותר יכולים לפגוע בפונקציונליות שלה ולחייב תשומת לב מיידית. אם אתם מחפשים תיקון שמשות לרכב הגעתם למקום הנכון.

    תיקון שמשות לרכב- נזקים שונים

    נזק בשמשות הרכב יכול להתרחש עקב גורמים שונים, כגון סלעים מעופפים, פסולת כביש, טמפרטורות קיצוניות או תאונות. ללא קשר לסיבה, חיוני לטפל בכל בעיה של השמשה הקדמית באופן מיידי כדי למנוע נזק נוסף ולהבטיח את בטיחותך בכביש.  תיקון שמשות לרכב הנעשה על ידי שירותי זגגות מקצועיים כולל טכניקות וציוד מיוחדים כדי להחזיר את שלמות הזכוכית. לזגגים מיומנים, המועסקים לרוב על ידי חברות זגגות רכב מוכרות, יש את המומחיות להעריך את היקף הנזק ולקבוע את גישת התיקון המתאימה ביותר. במקרים רבים ניתן לתקן שבבים וסדקים קלים ללא צורך בהחלפה מלאה של השמשה.

    יתרונות תיקון מוקדם ומהיר

    תיקון שמשות לרכב בזמן מציע מספר יתרונות. ראשית, זה מונע מהנזק להתפשט. ללא מענה, אפילו שבב קטן יכול להתרחב לסדק גדול יותר עקב שינויי טמפרטורה, רעידות או לחץ על הזכוכית. תיקון הנזק בשלב מוקדם חוסך מכם את אי הנוחות והעלות הגבוהה יותר של החלפת שמשה קדמית מלאה בהמשך הדרך. שנית, תיקון השמשה עוזר לשמור על החוזק המקורי שלה. השמשה הקדמית תורמת לשלמות המבנית של הרכב, במיוחד בעת תאונות או התהפכות. שמשה קדמית שנפגעה עלולה לא לספק תמיכה נאותה, ולסכן את בטיחות הנוסעים ברכב. בנוסף, תיקון שמשות משפר את הראות בכביש. סדקים ושבבים עלולים לחסום את הראייה שלך, ולגרום לסנוור ועיוות הפוגעים ביכולתך לראות בבירור. על ידי תיקון הנזק, אתם מבטיחים נראות טובה וברורה של הכביש המקדמת תנאי נהיגה בטוחים יותר עבור עצמך ולאחרים. חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ קיימת כבר מעל 50 שנים ועסקה בכל מגוון השירותים הקיימים בתחום הזגגות לרכב.

    מעוניינים בשירות זה? רק ברוך ובניו

    צור קשר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      שירותים נוספים

      תיקון שמשה קדמית לרכב

      תיקון שמשה קדמית לרכב ללא החלפת השמשה מוסכי החברה מבצעים תיקון...

      קראו עוד

      ציפוי חלונות לרכב

      ציפוי חלונות לרכב הינו תהליך שבו מצפים את חלונות הרכב...

      קראו עוד

      מראות לרכב

      חברת ברוך ובניו מתמחה בכל סוגי המראות לרכב, זכוכיות למראות,...

      קראו עוד