אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    שמשה קדמית לרכב

    כבני אנוש, אתם נוטים להתרכז בנהיגה ולעיתים משהו קטן מסיט אתכם מהריכוז. זה יכול להיות פרסומת ברדיו, SMS, צלצול טלפון, ועוד כהנה וכהנה דברים קטנים ומכאן הדרך לאבד את השליטה על הרכב קטנה מאוד… שמשה קדמית לרכב היא הדבר בין החשובים ברכב שלכם. היא החזות של הרכב שלכם. בה אתם מתבוננים כל מהלך הנסיעה שלכם. אם השמשה של הרכב לא איכותית וטובה, אם נוצר בה סדק, אם היא מתלכלכת בקלות, היא תסיט אתכם מריכוז וזה עלול לפגוע בכם.

    יש הרבה חברות שמוכרות שמשות קדמיות לרכב, אבל לא כולן מוכרות את הסוגים הטובים, עם תו תקן בינלאומי, עם אחריות, עם מגוון רב של מוצרים, אז איך תדעו מה לעשות?

    טעויות נפוצות בבחירת שמשות לרכב:

    • שמשה קדמית לרכב היא חלק חשוב ביותר המגן עליכם בזמן הנהיגה. אל תחסכו כסף על החלפת שמשה סדוקה או שבורה חלקית.
    • עבודה עם רכב דורשת אנשי מקצוע שמבינים את עבודתם ויכולים לספק לנו עבודה אמינה ומקצועית. אנו שומעים כל יום בחדשות ותכניות טלוויזיה על נוכלות שנעשית מדי יום בארץ, גם בתחום התיקון לרכבים וחלקי חילוף. ודאו שאתם עובדים מול חברה אמינה בעלת וותק וניסיון בתחום.
    • וודאו שהמוצר שאתם מקבלים הוא חלק העומד בתקני משרד התחבורה של אותו דגם מדויק של הרכב שלכם ובקשו אחראיות על המוצר.

    חברת ברוך ובניו בע"מ מתמחה בתיקון, החלפה והספקת שמשות לרכב. בין שירותי החברה: הכהיית שמשות , תיקון שמשות, החלפת שמשות ועוד. החברה היא עסק משפחתי שפועל מזה 50 שנה תחת עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות ומקצוענות. החברה דוגלת בעבודה מקצועית תוך מתן שירות אמין ומסור ללקוח, לשביעות רצונו ושמירה על בריאותו.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      החלפת שמשה קדמית לרכב

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      מראה לרכב

      כל נהג רכב יודע כי מראות הרכב הן מהפרטים החשובים...

      קראו עוד

      מנגנון חלון חשמלי לרכב

      לפני שהומצא המנגנון החשמלי לחלונות, הנוסעים ברכב נאלצו לגלגל את...

      קראו עוד

      זגג רכב

      זגג רכב הוא בעל המקצוע אשר עוסק במלאכה זו ,...

      קראו עוד