אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    תיקון סאנרוף – לבצע זאת היטב

    שירותי תיקון סאנרוף איכותיים יחזירו את היוקרה לרכב שלכם. חלון גג נפתח ברכב הוא חלומו של כל נהג – בין אם אתם מעוניינים ליהנות ממשב רוח קריר או שמא מהאור הטבעי של השמש, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת שירותי זגגות רכב שיתקינו ברכב את חלון הגג הנפתח. עם זאת, מה קורה כשהסאנרוף לא עובד כרגיל? חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ מעניקה שירותי תיקון והחלפת סאנרוף מתקדמים.

    התקנת חלון גג נפתח ברכב נושא יתרונות רבים: בין אם מדובר בנהיגת לילה מלאה כוכבים ובין אם מדובר באוויר נעים ונקי בשעות הבוקר המוקדמות – נסיעה עם סאנרוף תשדרג את חוויית הנהיגה. מה קורה כאשר החלון נתקע? כאשר הסאנרוף דורש תיקון, עליכם לפנות אך ורק אל הגורמים המוסמכים לטפל בכך.

    כאמור, הסאנרוף יעניק לכם חווית נהיגה יוצאת דופן, אך הוא בהחלט יכול להיתקע. בין אם הוא מסרב להיפתח או להסגר, ישנן סיבות רבות מדוע הסאנרוף מתקלקל. ראשית, ניתן להסביר זאת עקב תקלה חשמלית. בשל העובדה שהחלון מחובר למערכת החשמלית של הרכב, קיים סיכוי שהיא תוביל לקצרים – ותגרום לנזקים בחלק הפנימי של הרכב.

    במקביל, ניתן למצוא הסברים נוספים לתקלה בחלון הנפתח; תקלה הנובעת מעצם התוקע את המסילה של חלון הגג הנפתח. כאשר המסילה נתקעת, אין לנסות ולחלץ את הגורם המפתיע לבד – אלא לפנות אל חברת זגגות רכב שתבצע זאת במומחיות.

    בין אם מדובר בתקלה מסוג כזה או אחר, ישנם פתרונות רבים שיסייעו לכם ליהנות שוב מאוויר נעים: החל מתיקון בעיות החשמל של הגג הנפתח ועד שיפוץ של המנגנון החשמלי – אנשי מקצוע יבצעו פעולה זו על הצד הטוב ביותר.

    לסייע בכל פניה של הלקוחות

    כאשר מתקינים ברכב שלנו גג נפתח, עלינו לפעול בהתאם להנחיות התחזוקה – ולשמור על חלק זה היטב. עם זאת, כאשר הוא נתקע או מסרב להיפתח, מומלץ לפנות אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ; חברה אשר רואה את טובת הלקוח לנגד עיניה.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב בנס ציונה: לשאול את כל השאלות

      מחפשים שירותי זגגות רכב בנס ציונה? הרכב הפרטי שלנו הוא אחד...

      קראו עוד

      מלאכת תיקון חלון חשמלי לרכב – בידי המומחים

      תיקון חלון חשמלי לרכב יתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע...

      קראו עוד

      תיקון גג נפתח

      מי לא חולם על גג נפתח? זהו חלומו של כל...

      קראו עוד