אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    תיקון חלונות חשמל לרכב: שלב אחר שלב

    עבודת תיקון חלונות חשמל לרכב תתבצע בחברת זגגות רכב מוסמכת בלבד. מרבית כלי הרכב כוללים חלונות חשמליים – עובדה המשפרת את איכות חייהם של הנהגים ללא כל ספק. מה קורה כאשר החלון נתקע או מפסיק לעבוד? פונים אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב ע"מ כמובן! צוות העובדים שלנו יידע לאתר את מקור הבעיה ולטפל בה במקצועיות רבה.

    חלונות חשמליים הם כבר חלק סטנדרטי ברכבים כיום. מה קורה כאשר החלונות החשמליים אינם עובדים? כדי לטפל בבעיה זו, עליכם לבצע את הפעולות הבאות:

    • אנשי מקצוע – בשל העובדה שחלונות אלו מורכבים משלושה חלקים עיקריים, המנגנון, המנוע והכפתור, יש לפנות אל מומחה שיידע לאבחן את מקור התקלה ולטפל בה. גרים במרכז? בני משפחה או חברים שלכם נעזרו באנשי מקצוע בתחום זגגות הרכב? בהתאם להמלצות אלו יש לפנות אל הכתובת המיוחלת.
    • לאבחן את מקור הבעיה – לאחר שיצרתם קשר עם אנשי המקצוע, כעת עליכם להסביר להם את הבעיה. לאחר שיחת הטלפון הראשונית, הם ייבדקו בקפידה את הבעיה היטב. בין אם כפתור החלון הפסיק לשלוח פקודות למנוע ובין אם מדובר במנוע שהפסיק לסובב את המנגנון החשמלי, תקבלו את ההסבר לבעיה.
    • תיקון החלון החשמלי – לאחר אבחון מקור הבעיה, אנשי המקצוע יתאימו את הפתרון המתאים לכך: החל משיפוץ המנוע של החלונות החשמליים, שימון החלונות החשמליים כך שניתן יהיה לפתוח או לסגור אותם בקלות, לצד פתרונות רבים אחרים – תיקון איכותי הוא אפשרי.
    • מחיר – המחיר עבור העבודה ייקבע בהתאם לסוג התקלה, הציוד בו אנשי המקצוע השתמשו לצד היבטים נוספים אחרים.

    הניסיון מדבר בעד עצמו

    כדי שנוכל ליהנות ממיזוג האוויר ברכב כראוי, על החלונות החשמליים לעבוד היטב. כאשר הם נתקעים, יש ליצור קשר עם ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. אנו מעסיקים מומחים בעלי ידע רב בתחום החלונות החשמליים רכב; ידע הנרכש בשל למעלה מ-50 שנות עבודה וניסיון.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב בנס ציונה

      שירות זגגות רכב בנס ציונה הוא שירות חשוב לא פחות...

      קראו עוד

      זגגות רכב

      חברת ברוך ובניו מייבאת שמשות מהמפעלים המובילים בעולם על בסיס שוטף...

      קראו עוד

      יתרונותיה של הכהיית חלונות לרכב

      הכהיית חלונות לרכב הם פתרון מעולה בארץ שטופת שמש כמו ישראל:...

      קראו עוד