אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    חלונות חשמל ומנגנונים

    תיקון חלונות חשמל לרכב

    אילו בעיות נפוצות עלולות לגרום לתקלה בחלונות חשמל ברכב? אל מי ניתן לפנות לתיקון חלונות חשמל לרכב ומה כולל השירות? על מה חשוב לשים דגש בעת תיקון החלונות החשמליים ברכבך?

    מאז המצאת הרכב, חלו שינויים ביניהם כניסתם של מנגנונים חשמליים אשר הופכים את תפעולו השוטף של הרכב ליותר נוח, פשוט ויעיל. בין המנגנונים היותר משמעותיים – מככב מנגנון חלונות החשמל, המקל על הנהג מאוד את פעולת פתיחת החלונות בכל דלת ודלת ברכב.

    מנגנון חשמלי לחלונות ברכב מאפשר לנו את פתיחתם וסגירתם של החלונות על ידי לחיצת כפתור בלבד, שזהו הפתרון האולטימטיבי לנהג שרוצה לפתוח את החלון האחורי, לדוגמא, וכמובן מספק נוחות רבה בהשוואה לפעילות המאומצת שהייתה מנת חלקם של נהגים בעבר (רבים מאיתנו זוכרים את הפעולה הידנית בכרוכה בפתיחת חלון שאינו חשמלי, וכמה פעולה זו הייתה מאומצת כאשר היה מדובר בחלון מרוחק/אחורי) – אולם כשהחלונות מתקלקלים, מה שמוביל לכך שלא ניתן להשתמש בהם כלל, צף ועולה הצורך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב.

    אנו בברוך ובניו זגגות לרכב בע"מ מחזיקים בידע רב בכל הקשור בחלונות חשמל לרכב, תוצר של למעלה מ – 50 שנות ניסיון בתחום וידע מקצועי שהועבר מדור לדור. ניסיוננו רב השנים הוביל אותנו להתמחות בכל סוגי התיקונים לחלונות חשמל ברכב ועל כן אנו יכולים לתת מענה בסטנדרטים גבוהים לכל סוגי הבעיות והתקלות האופייניות.

    מדוע צריך תיקון חלונות חשמל לרכב מלכתחילה?

    ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות –

    • תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי.
    • תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו.
    • תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

    כל הדגשים החשובים עליהם יש להקפיד בעת תיקון חלונות

    לבד מחברה מקצועית, עליכם להקפיד כי הצוות המבצע את העבודה, עבר הכשרה בתחום, כי החברה אליה אתם פונים לתיקון חלונות חשמל לרכב עובדת עם החומרים הכי איכותיים שעומדים בכל התקנים, כי העבודה נעשית בסטנדרטים גבוהים וכי אתם מקבלים אחריות טובה.

    בברוך ובניו זגגות לרכב בע"מ אנו מעמידים את הבטיחות שלכם ושל הנוסעים אתכם ברכב בראש סדר העדיפויות ולכן אנו לא מתפשרים על איכות, מקצועיות ושירות לקוחות מהיר ומוקפד. כמו כן – הבדיקה שתקבע את סוג תיקון חלונות חשמל לרכב אותו יש לבצע ברכב שלכם נעשית ללא תשלום, כך שאתם יכולים להחליט אם לבצע את התיקון או לא.

    אז… נשמע שאין לכם מה להפסיד. לפרטים נוספים אודות תיקון חלונות חשמל לרכב, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר עוד היום!

    מעוניינים בשירות זה? רק ברוך ובניו

    צורו איתנו קשר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      שירותים נוספים

      מנועים לחלונות חשמל לרכב

      חברת ברוך ובניו בע"מ פיתחה את המעבדה הגדולה בארץ לשיפוץ ותיקון מנועים חלונות...

      קראו עוד

      שמשות לרכב – החלפה ותיקון

      חברת ברוך ובניו מייבאת שמשות מהמפעלים המובילים בעולם על בסיס שוטף...

      קראו עוד