אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    זגגות רכב תל אביב

    רכבכם הוא אחד הנכסים הגדולים שיש ברשותכם והוא בוודאי חשוב לכם. על מנת לשמור על תקינותו ותפקודו חשוב לדאוג כי כל האמצעים הבטיחותיים עומדים לרשותכם. כדי למצוא שירות זגגות רכב תל אביב ותושביה לא צריכים להתאמץ הרבה. ישנם מגוון של זגגים המציעים את שירותיהם באזור המרכז, אך הדבר רק מקשה את הבחירה. אם טרם הייתם אצל זגג או שהנכם מעוניינים להחליף את נותן השירות הקבוע שלכם, מומלץ לבדוק מראש בטלפון את רמת המחירים במוסך, להגדיר מראש את סוג השירות לו אתם זקוקים ולנסות למצוא המלצות ברחבי הרשת.

    זגגות רכב תל אביב והסביבה

    תחום זגגות הרכב נוגע לכל תחום החלונות, השמשות והמראות ברכב. חשוב כי חלקים אלה יהיו ללא פגמים משום שהדבר עלול להוות סכנה בטיחותית או פשוט ליצור אי נוחות בתוך הרכב.

    ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ ישמחו להעניק לכם שירות מוביל בתחום הכולל שירותים כמו:

    • החלפת מראות צד ותיקון בקרי שליטה.
    • התקנת חלון גג (סאן רוף).
    • הכהיית והשחרת חלונות.
    • תיקון שמשה קדמית בשיטת גלאס מדיק –  תיקון סדק בשמשה הקדמית ללא צורך בהחלפת השמשה כולה.
    • החלפת חלונות ושמשות.
    • תיקון והחלפת מנועים לחלונות חשמל לרכב.
    • זגגות לטרקטורים וכלי צמ"ה.

    ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ – החלון שלך, המומחיות שלנו

    אנו אוהבים לטפל בחלונות ושמשות כמו גם במראות הרכב. זו המומחיות שלנו. על מנת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בתחום הזגגות אנו מעמידים לרשותכם שירות אדיב ומקצועי אשר ידאג לכל בקשה שלכם. על מנת להנעים את החוויה הכנו עבורכם חדר המתנה נוח וממוזג אשר כולל מכונת קפה ללא תשלום, אינטרנט, טלוויזיה בכבלים ועוד.

    כפי שאנו משקיעים בחוויית הלקוח כך אנו גם שמים דגש על רמת המקצועיות של הצוות שלנו אשר הולך איתנו שנים ארוכות ועבר הכשרות מיוחדות בתחום זגגות הרכב.

    ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ מזמינים אתכם ליהנות מניסיון של 50 שנים בעולם הרכב.

    אחת השמשות ברכב התנפצה או נסדקה בת"א או סביבתה? אל דאגה, זגגות רכב תל אביב זה כל מה שנחוץ. אצל ברוך ובניו זגגות רכב פותרים כל בעיה בביצוע מקצועי, מדויק ואחראי. תיקוני חלונות ושמשות, תיקון מנגנונים חשמליים לחלונות, החלפת מראות צד שנשברו ועוד.

    זגגות רכב תל אביב, תיקון כל סוגי השמשות ועוד 

    נוהגים על טויוטה, מזדה או מרצדס? חורשים את תל אביב עם מיצובישי, ב.מ.וו, וולוו, פורד או פז'ו? לכל רכב מבנה שמשות וחלונות ייחודי, ממש כפי שסגנון הפנסים או תא המטען ייחודי. אבל לחברה המתמחה בזגגות רכב ומשרתת אין ספור לקוחות מאזור תל אביב או מתל אביב עצמה, הניסיון עושה את ההבדל. זגג רכב מקצועי ואמין יבצע כל תיקון על הצד הטוב ביותר:

    • החלפת שמשה קדמית או אחורית, בצורה מושלמת, שאיש לא יוכל להבחין שאי פעם השמשה הייתה הרוסה, שבורה או סדוקה.
    • החלפה או תיקוני חלונות, בכל דגמי הרכבים, לרבות תיקונים של מפסקים ומערכות לתפעול החלונות.
    • תיקוני מראות, מראות צד או מראה אחורית, מכל הסוגים, מקורי או לא מקורי, לרבות תיקונים המנגנונים החשמליים שמאפשרים לכוון את המראה לפי צרכי הנהג/ת.
    • תיקוני חלונות שמש (סאן רוף) שנתקעים או נשברו מכל סיבה שהיא.
    • התקנה ותיקון גג נפתח סאן רוף, בצורה מקצועית ואחרית, במגוון רחב של סוגי רכבים.
    • השחרה של מראות ושמשות, בשיטות מתקדמות , כך שהצבע לא דוהה, מתקלף או נהרס לאורך זמן.
    • תיקוני שברים וסדקים בחלונות ושמשות, אפילו ללא צורך בהחלפה. השיטה מעלימה את הנזק מהזכוכית וסוגרת את הסדק כך שלא יוכל להיפתח שוב.

    זגגות רכב תל אביב – לישון בראש שקט

    אחת השמשות ברכב התנפצה או נסדקה בת"א או סביבתה? אל דאגה, זגגות רכב תל אביב זה כל מה שנחוץ. אצל ברוך ובניו זגגות רכב פותרים כל בעיה בביצוע מקצועי, מדויק ואחראי. תיקוני חלונות ושמשות, תיקון מנגנונים חשמליים לחלונות, החלפת מראות צד שנשברו ועוד.

    זגגות רכב עם ערך מוסף, לאורך כל הדרך

    חלון נשבר, לא נפתח, נסדק או התקלקל? אחת המראות ניזוקה בגלל תאונה או מכל סיבה אחרת? אצל ברוך ובניו זגגות רכב תמצאו לא סתם בעלי מקצוע אלא ממש זגגות רכב עם ערך מוסף. מגיעים לקוחות מכל תל אביב והסביבה כבר יותר  מ-60 שנה. עסק משפחתי, בעל תודעת השירות והמקצועיות לאורך כל הדרך.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב ברחובות והסביבה

      זקוקים לשירותי זגגות רכב ברחובות ? שמתם לב לשמשה סדוקה...

      קראו עוד

      זגגות רכב בנס ציונה

      שירות זגגות רכב בנס ציונה הוא שירות חשוב לא פחות...

      קראו עוד

      זגגות רכב ברחובות

      תושבי רחובות והסביבה מוזמנים להיעזר בשירותי זגגות רכב ברחובות. חברת ברוך ובניו...

      קראו עוד