אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    החלפת שמשה קדמית לרכב – להחזיר לרכב את היוקרה שלו

    החלפת שמשה קדמית לרכב על ידי בעלי מקצוע תחזיר לרכב את החזות האסתטית שלו. בנוסף, ביצוע ההחלפה תסייע לנהג להביט היטב מלפניו ומאחוריו – כך, הוא יוכל לנסוע ללא בעיות או תאונות בכביש. השמשה הקדמית התנפצה? מדובר בפגיעה משמעותית ברכב. כדי לטפל בבעיה זו בהקדם, צרו קשר עוד היום עם ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ.

    רכב פרטי הוא השקעה שמחזירה את עצמה לטווח הארוך. למה הכוונה? כדי שנוכל להגיע לעבודה מדי בוקר או לבקר אצל חברה אחר הצהריים, בזכות הרכב הפרטי אנו יכולים לתכנן לעצמנו את סדר היום – וללא תלות בתחבורה ציבורית מתישה. עם זאת, ולצערנו הרב – תאונות הן עניין שבשגרה. אחת מהתוצאות הלא נעימות הן פגיעה בשמשה הקדמית של הרכב. בין אם דעתכם הוסחה בשל צלצול טלפון ובין ילדים ביצעו מעשי קונדס ושברו את השמשה הקדמית של הרכב – יש לכך השלכות.

    מהן ההשלכות לסדיקת השמשה הקדמית של הרכב? ראשית, חזות הרכב נפגמת. כלומר, המראה האסתטי של הרכב נהרס והערך שלו יורד משמעותית. בנוסף, שמשה קדמית משובשת משפיעה על איכות הראייה של הנהג ומונעת ממנו לנסוע. בשל כך, עליכם לפנות אל מוסך המתמחה בעבודות זגגות רכב. צוות העובדים המנוסים יאבחן את חומרת הבעיה ויציע את הפתרון המתאים.

    כאשר השמשה הקדמית התנפצה או שמא הופיע עליה סדק עמוק, ייתכן ועבודת תיקון לא תתרום רבות. למעשה, במצבים אלו, כל שנותר הוא להחליף את השמשה הקדמית באחרת. כאשר אתם פונים אל מוסך זגגות רכב, עליכם לוודא, ראשית, שמדובר במוסך אמין ומקצועי המחזיק בשמשות מקוריות מיצרנים מוכרים. בנוסף, על צוות העובדים להתאים את סוג השמשה לסוג הרכב – כך שניתן יהיה להחזיר לו את המראה היוקרתי שלו.

    מלאי שמשות – לצרכי הרכב שלכם

    כאשר השמשה הקדמית של הרכב נסדקת או נשברת, הפתרון המומלץ הוא החלפתה באחרת. ברשות החברה ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ מלאי של כ-30,000 שמשות שיתאימו לכל סוגי הרכב בארץ: החל משמשות מקוריות, משומשות ואף ממוגנות מפני אבנים וירי – צוות העובדים שלנו ישמח לסייע לכם תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      חלונות כהים לרכב

      רוב האנשים רוצים חלונות כהים ברכב שלהם, חלק מהאנשים רוצים...

      קראו עוד

      זגגות רכב ברחובות והסביבה

      זקוקים לשירותי זגגות רכב ברחובות ? שמתם לב לשמשה סדוקה...

      קראו עוד

      תיקון חלונות חשמל לרכב

      חברת ברוך ובניו בע"מ פיתחה את המעבדה הגדולה בארץ לשיפוץ ותיקון...

      קראו עוד