אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    מלאכת תיקון חלון חשמלי לרכב – בידי המומחים

    תיקון חלון חשמלי לרכב יתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום זגגות רכב. בין אם מדובר במנגנון או בכפתורים של החלונות החשמליים, לאחר אבחון התקלה, יש לתקן אותה בהתאם. מנסים לסגור את החלון ללא הצלחה? החלונות ברכב נתקעו? צוות המומחים של חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ יסייע לכם בבעיות אלו ורבות אחרות.

    בכלי רכב רבים, כיום, מותקנים חלונות חשמליים. כלומר, בזכות לחיצה אחת על כפתור, אתם יכולים לפתוח את החלונות ולסגור אותם כאוות נפשכם. פעולות אלו מתבצעות בזכות מנגנון חשמלי; מנגנון המורכב משלושה אלמנטים עיקריים: מנגנון, מנוע וכפתור, כאשר כל אחד מאלמנטים אלו אחראי על פונקציה אחרת. מנגנון החלון, למשל, מרים ומוריד את החלון. המנוע מסובב את המנגנון החשמלי. הכפתור של החלון שולח פקודות אל המנוע.

    כאשר אלמנטים אלו מבצעים את עבודתם, אנו מצליחים לפתוח את החלון ולהשתמש בו ככל שנצטרך. עם זאת, חלונות אלו יכולים להיתקע או לא להיפתח כלל. בין אם מדובר בשימוש תדיר המוביל לבלאי, הצטברות לכלוך בתוך המנגנון החשמלי או סיבות אחרות – נוצרות בעיות המונעות מאתנו להשתמש בחלונות כרגיל. במקום להזניח או להתעלם מהבעיה, יש לפנות אל אנשי מקצוע המוסמכים לטפל בכך.

    כאשר אתם פונים אל חברה המתמחה בעבודת זגגות רכב, עליכם לוודא כי הם עברו את ההכשרה הרלוונטית לכך. במקביל, יש לשאול אילו שירותי תיקון הם מציעים עבור החלונות החשמליים. החל מתיקון הכפתורים של החלונות ועד שימון החלונות עצמם, עבודת תיקון מקיפה תתבצע על ידי מביני דבר.

    לאתר את הבעיה ולטפל בה

    כאשר החלון החשמלי ברכב נתקע או מפסיק לעבוד, יש סיבות רבות לכך. עובדי חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ, בעלי הכשרה מקיפה בתחום, יאבחנו את התקלה ויבצעו את התיקון על הצד הטוב ביותר.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב בני ברק – לקבל שירות מקצועי

      שירותי זגגות רכב בני ברק יעניקו לכם מגוון רחב של שירותים –...

      קראו עוד

      לתקן מראות לרכב – אך ורק עם מומחים

      מראות לרכב מגדילות לנו את טווח הראייה בעת הנהיגה. כדי לשמור...

      קראו עוד

      תיקון גג נפתח

      מי לא חולם על גג נפתח? זהו חלומו של כל...

      קראו עוד