אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    תיקון שמשות לרכב – לפנות אל הגורמים המוסמכים

    תיקון שמשות לרכב הוא שירות בסיסי שכל מוסך זגגות רכב מעניק. כידוע, נסיעה על הכביש מתבססת, בראש ובראשונה, על מראה עיניים. כדי שנוכל להביט היטב ברכבים שמלפנינו ומאחורינו, על השמשה הקדמית או האחורית להיות ללא פגע. עם זאת, ובמקרים רבים – אין זו המציאות. מופיעה שריטה על אחת השמשות? אל תחכו למחר, פנו עוד היום אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ.

    שמשות הרכב הן מרכיב חשוב בכל רכב ורכב. במילים אחרות, כדי שנוכל לחנות היטב או לנסוע בקלות על הכביש – ולא לפגוע באף אחד, על השמשה הקדמית והאחורית להיות ללא פגע. עם זאת, המציאות מזמנת לנו מצבים שונים, בסופם נאלץ להתמודד עם שמשה פגומה. ישנן סיבות רבות המשפיעות על טיב השמשות: בין אם מדובר בענף שנפל על השמשה וסדק אותה או שמא מדובר בתאונה מסוג אחר, יש לטפל בכך בהקדם.

    גיליתם שריטה או שבר באחת השמשות של הרכב? טיפול בבעיה זו דורש ידע מעמיק. בהתאם, כאשר אתם פונים לאחד המוסכים בסביבת מגוריכם, עליכם לוודא שצוות העובדים שלו עבר את ההכשרה הנדרשת. הטיפול עצמו בשמשות מתבסס על מגוון פתרונות: החל מהחלפת השמשה באחת חדשה או חלופית ועד שימוש בשיטת גלאס מדיק – הכוללת ערכת תיקון סדקים בשמשה.

    בהתאם לפתרון שאנשי המקצוע מציעים לכם, תוכלו לקבל הצעת מחיר. יש לציין שצוות העובדים לא נמדד רק על פי המחיר אותו הוא מבקש, אלא גם על פי השירות האדיב שהוא מציע.

    פתרון מקיף לשמשות לרכב

    תיקון השמשה ברכב דורשת ידע מעמיק. בשל כך, יש לפנות אל המומחים בתחום: ברוך ובניו – זגגות רכב ע"מ. מדוע כדאי לכם לפנות אלינו? ראשית, אנו מחזיקים במלאי החלקים המתאימים לכל סוג רכב. בנוסף, אנו היחידים המחזיקים במכונה המעלימה שריטות מהשמשה בקדמית והאחורית. במקביל, צוות העובדים שלנו הוא מקצועי ובעל הכשרה מקיפה. חשוב לציין שאנו עובדים עם כל חברות הביטוח בארץ ומגיעים איתן להסדר.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב בני ברק

      זגגות רכב בני ברק - והרכב יצא מהר כמו חדש נסעתם...

      קראו עוד

      יתרונותיו הרבים של גג נפתח לרכב

      גג נפתח לרכב ישדרג את איכות חייכם – ללא ספק. רבים...

      קראו עוד

      שמשות רכב מחיר – לפתור את הבעיה

      מתעניינים במידע: שמשות רכב מחיר? השמשה האחורית והקדמית היא חלק בלתי...

      קראו עוד